Търсене в този блог

сряда, 2 февруари 2011 г.

Наоми Кемпбъл разказва за проблемите си с кокаина

 
Супермоделът Наоми Кемпбъл призна, че в началото на модната си кариера е експериментирала с кокаина и той е оказал негативно влияние на целия й живот. Бред британското издание на списание GQ тя каза: "Наркотикът разкъсва света ти на парченца. Освен това, аз никога не съм гледала на себе си като на алкохоличка, но алкохолът и дрогата вървят ръка за ръка. По това време сякаш бях някъде другаде, емоционално не бях на себе си. Просто исках да заглуша болката, а аз като всеки човек си имах своите проблеми. Но не се харесвах такава. Алкохолът и наркотиците са нещо като алергия за мен, те ме правят лош човек.
Майката на Наоми останала самотна майка на 18 годишна възраст, като бащата ги изоставил, докато Наоми била едва на 2 месеца. Манекенката опитала кокаин за първи път, когато била на някакво парти и известно време изобщо не си давала сметка каква вреда си нанася с него.
"Бях голяма купонджийка, започнах да се забавлявам сравнително късно, на около 24 години. Не е като да не съм можела да стана от леглото, без да съм си взела доза. Беше просто нещо, което ме "вдигаше" на партита и тогава не си давах сметка колко лошо влияние ми оказва. Забавлението идва с някои последствия, по този начин убиваш себе си. В един момент вече бях пристрастена. Но все още можех да функционирам.".
Сега Наоми е вече на 40 и е горда, че е загърбила този порок. Не смята, че да се търси помощ при такива проблеми е нещо срамно: "Хубаво е да си дадеш сметка, че имаш проблем и няма защо да се срамуваш от това. Кажи на някого, когато си готов. Много хора успяват да се измъкнат от този ужас, като Ерик Клептън например. Когато аз се върнах изчистена, много хора не искаха да се намират в компанията ми. Това ме нарани.".

Няма коментари:

Публикуване на коментар